خرید ملک در منطقه گوزل یورت قبرس شمالی

بهترین متخصصان جراحی زیبایی و لاغری ✅انجام جراحی های لیپوماتیک ✅ ابدومینوپلاستی ✅بلفاروپلاستی و زیبایی سینه و... می باشد.

خرید ملک در منطقه گوزل یورت قبرس شمالی

۱ بازديد

نام گوزل یورت به معنای “مکان زیبا” است و در نزدیکی از پایه‌های کوه‌های ترودوس واقع شده و به عنوان مهمترین منطقه کشاورزی جزیره شناخته می‌شود. در این منطقه، گلخانه‌های بزرگی وجود دارند که بسیاری از سبزیجات و میوه‌های نرم قبرس را تولید می‌کنند. در طول هر ماه در طول فصول، سبزیجاتی مانند گوجه فرنگی، خیار، لوبیا، کاهو، کلم، کلیفر، بادمجان، بامیه، کدو، خربزه، کدو تنبل، توت فرنگی، آلبالو، هلو، گریپ فروت، پرتقال، ماندارین و لیمو تولید می‌شوند. در این منطقه موز‌های محلی با طعم دلچسب کوچک و در پاییز درختان خرما وجود دارد که تاریخانه‌های سنتی و موزه‌های طبیعی در این منطقه وجود دارد.

در این شهر بازار شلوغی در روز شنبه وجود دارد که محصولات محلی به فروش می‌رسند، چندین رستوران خوب با نوع غذای محلی از کباب و پیتزای سیپری در این شهر وجود دارد، همچنین کلیسایی به نام سنت ماماس (محافظ مالیات) و یک موزه تاریخ طبیعی و باستان‌شناسی بسیار خوب وجود دارد.

به سمت غرب، منطقه‌ای وجود دارد که یک‌زمان معادن مس در آنجا وجود داشت. اما در حال حاضر دیگر فعالیتی در زمینه استخراج مس در آنجا وجود ندارد ولی هنوز آثار فراوانی از این صنعت باقی مانده است. بخشی از منطقه که قبلاً برای پردازش ماده معدنی قبل از حمل به سایر مناطق به کار گرفته می‌شد، در حال بازسازی است و امیدواریم یک پارک و موزه در همین مکان بنا شود.


برای دریافت اطلاعات بیشتر درمورد خرید ملک در منطقه گوزل یورت قبرس شمالی و همچنین دریافت مشاوره رایگان به سایت وسیت ادوایزر مراجعه کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.